Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Från min instagram

2013-12-11

Mina senaste bilder från instagram. Där heter jag @mthorneus för er som inte följer mig redan! Var hårmodell och färgade håret röd/lila/rosa. Bästa jag gjort på länge! Sedan såg jag min älskade Oskar Linnros. Hela konserten var magisk och jag var så himla lycklig. Firade fredag med min nyköpta kepa som jag är så förälskad i och på lördagen hängde jag och lillebror på stan.
Myste på andra advent vid den öppna spisen med bästa brorsan och sen blev granen äntligen uppsatt! 

Kommentarer (2)

EMMAWHO

2013-12-11

Sååå fin du är!

Tävlingen du anmälde dig till i min blogg är nu avslutad & vinnaren är dragen.

Svar: Åh tack så mycket! Synd att jag inte vann, men bättre lycka nästa gång helt enkelt :D
Moa Thorneus

EMMAWHO

2013-12-11

Ja precis, kommer snart upp en ny tävling! :)

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen