Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Senaste tiden

2013-02-26

Hej! Det var ett tag sedan nu. Sportlovet har dragit igång med plusgrader och sol och allt vad det innebär. Detta lov för mig innebär massor med sömn, häng med vänner och träning. Låter fint i mina öron i alla fall! Om ni fortfarande vill följa mig nu när jag inte uppdaterar min blogg så ofta, så följ mig på instagram @mthorneus! Puss ♥
Vandrade runt i mina paljettleggnings en dag och pluggfikade med mina bästa vänner.
Var och fikade med min fina lillebror också en dag och var fredagsfin i lockar och pälsjacka.
Pluggade ännu lite mer (i princip det enda jag har gjort de senaste veckorna) och åt godaste frukosten. 

Kommentarer (6)

Halina

2013-03-06

Hej! va löjligt länge sen jag skrev och frågade om du ville ha ett samarbete.! då hade jag min blogg på devote men efter att ha blivit frågad att starta en här istället så har jag nu gjort det och "öppnade" bloggen idag. Hoppas på att få med mig mina ca 400-600 läsare hit till blogg.se och undrar om du vill samarbeta genom att vi rekomenderar varandra till våra läsare. Har ingen aning om hur många läsare du har och förstår att du inte vill samarbeta om du har typ dubbelt så mycket per dag :) Mvh Halina

Malin Forsberg

2013-03-08

Sv: men gud, tack! Inga speciella produkter alls, men har en rätt bra foundation, haha ;) du borse blogga meeeer! :D

Malin Forsberg

2013-03-10

Sv: Lumi Magique heter den! Funkar bra för mig :D Hoppas du får mer tid snart! :D

Svar: Hm! Kanske få prova den :D
Moa Thorneus

Ana Zagreb

2013-03-11

ÄLSKAR dina byxor!! Hälsningar från Kroatien :)

Svar: Åh tack så hemskt mycket!!
Moa Thorneus

Anonym

2013-03-17

du har ju väääääärldens sötaste lillebror!<3

Svar: visst är han söt hihi!!
Moa Thorneus

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen