Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Från instagram

2013-05-23

Kämpar verkligen på nu sista tiden i skolan, prov och inlämmningar titt som tätt. Det har varit så himla stressigt att ens hinna med livet. Men nu med endast två veckor kvar, beskedet om att jag fått ett toppen sommarjobb och flera sommarplaner att längta till är jag bara så lycklig och redo att gå ut tvåan.
 
Instagram @mthorneus
Invigde jeansjackan / Fina Bella och jag / Var på bästa konserten någonsin, blev så himla rördMin bästa vän / Lilla jag med paljettkrage/ Glasspremiär ute i solen
Här är jag igen / Första sommaroutfiten (!) / Glad tjej som gjort bort matte NP och fått sommarjobb!

Kommentarer (1)

elina

2013-05-23

asså babe! <3

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen