Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Grey dress

2014-03-14

Hejhopp! Jag har inte skrivit det i bloggen, men jag har flyttat in hos min kompis Annakarin. Vi bor tillsammans här i Luleå i en etta. Flyttade in hit i tisdags och jag trivs så himla bra! Det är bara tillfälligt till sommaren, men ska bli kul att prova på att bo själv. Nu ska jag iväg på en arbetsintervju och senare ska jag på teater - Frankenstein! 
Klänning Cubus / Jacka H&M / Ryggsäck Pull&Bear / Skor Docs / Knästrumpor H&M

Kommentarer (1)

Nathalié

2014-03-14

Åh lägg gärna ut bilder på lägenheten!

Svar: Hm! Ja kanske, måste fråga Anna-Karin om jag får det :'D
Moa Thorneus

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen