Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Fraser Island Part 3

2014-11-18

Tredje och sista dagen tog vi bilen till Lake Mckenzie. Det här var den finaste stranden jag sett och det var det absolut bästa stoppet vi gjorde. Vattnet var helt kristallklart och hur varmt som helst. Stranden var jättevit och så pass ren att en kunde tvätta håret med det (vilket jag också gjorde och det kändes faktiskt fräscht efteråt). Vi stannade bara här i en timme vilket kändes på tok för lite. Efter mycket hopp och lek i vattnet satte vi oss i bilen och körde hem till hostelet på Rainbow Beach. Sista rutten fick även Ebba köra en bit! Jag körde aldrig då kravet var att en skulle haft körkort i 12 månader, jag har haft mitt i 9. Lite surt, men så är det ibland! Sedan var det bara att tacka Fraser Island för tre roliga dagar!

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen