Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Rainbow Beach

2014-11-09

Framme i Rainbow Beach! Det är verkligen hur litet som helst här, bara ett samhälle. Känns lite jobbigt att vi måste stanna här tre nätter, men vi får helt enkelt göra det bästa utav saken. Stranden är underbar! Kan vara en av de finaste stränderna jag varit på än så länge. Så det är ju absolut ett plus! Imorgon ska vi bara götta oss på stranden och sedan ska vi gå upp till en jättestor sanddyna och titta på solnedgången. Längtar! Annars så idag tänker jag lite extra på min kära pappa, då det är farsdag hemma nu. Älskar dig! ♥

Kommentarer (1)

Jonna

2014-11-11

Vad fotar du med för kamera? Kram

Svar: Jag fotar med en Nikon D7000!
Moa Thorneus

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen