Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Sunday in Brisbane

2014-11-02

Jag och Ebba har nu flyttat från Geroge till en kille som heter Kyle. Hos Geroge bodde vi alla tre i samma rum och det var sjukt trångt och varmt. Till skillnad från här hos Kyle då vi båda får ett eget rum (!), vi har tillgång till både pool och gym och kommer mestadels att vara ensamna här i lägenheten. Kyle verkar vara en superhärlig kille så jag och Ebba trivs som fiskar i vatten här! Vi har precis lagat bananpannkakor och nu ska vi åka till South Bank för att sola och bada vid deras fake-beach. De här nämligen inga stränder här i Brisbane, så det ska bli spännande! Puss ♥

Kommentarer (4)

Bella

2014-11-02

Gott med banannpannkakor :D

Bella

2014-11-02

Gott med banannpannkakor :D

Svar: Supergott!!
Moa Thorneus

Bella

2014-11-02

Gott med banannpannkakor :D

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen