Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Första dagen i Byron Bay

2014-10-24

Vilken stad! Kan inte säga något annat. Vi käkade brunch på världens mysigaste café, på bilden ser ni något utav det godaste jag ätit under hela resan. En wrap med ägg, bacon och ost. Helt galet gott! Efter brunchen gick vi till stranden. Där låg vi och solade i några timmar och jag fick äntligen bada!! På kvällen gick vi till Cheeky Monkeys och käkade en $5 stek. Så gott och superbilligt! Planen var att bara käka middag och sedan dra hem, men vi träffade några störtsköna snubbar från Canberra som vi hängde med hela kvällen istället. Blev en så lyckad första dag i Byron, verkligen!

Kommentarer (1)

Mormor

2014-10-24

Så trevligt att få se bilder från din resa. Du har det härligt, här regnar och stormar det idag. Miss you!

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen