Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

IKEA

2014-10-21

Även fast ingen av oss har ens en gnutta av hemlängtan kände vi ändå att vi var tvungna att åka till IKEA när vi ändå var i Sydney. Så igår, en riktigt regning och sunkig måndag tog vi tåget till IKEA rhodes. Där käkade vi köttbullar med mos och köpte svenskt godis och kakor. Jag kände mig nästan som hemma när vi vandrade runt i den svenska butiken de hade där. Efter det mötte vi upp Brad (en kille vi lärt känna här) och drack sangria på en supermysig bar, sedan hann jag även träffa Adam en sväng innan det var dags att fara hem och packa. En riktigt bra sista dag i Sydney. Tråkigt men samtidigt så spännande att lämna Sydney! 

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen