Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Happy New Year!

2015-01-01

Nu har vi sorgligt nog sagt adjö till 2014, som är ett år jag alltid kommer att minnas. Fyllt med glädje, lycka och så mycket fantastiska upplevelser! Verkligen mitt bästa år hitills. Men nu välkommnar vi 2015 och hoppas att detta år kan bidra med lika mycket glädje, om inte ännu mer! Sista timmarna av 2014 firade jag tillsammans med Ebba och Beatrice (som också kommer från Luleå) här i Sydney! Vi såg de bästa raketerna jag någonsin sett i mitt nittionåriga liv och bara skrek av lycka.

Kommentarer (3)

♀ THE REVOLT ♀

2015-01-01

Va härligt att du är nöjd med raketerna!^^

Älskar din blå-vita-turkosa tröja!:D Ascool!^^ Älskar färgen!:D

Svar: Ja! Det var superhäftigt :) Åh, tack! Det är faktiskt en klänning och den är helt fantastisk! Tack :D
Moa Thorneus

Aina Strand

2015-01-01

Vad fin du är :) gott nytt år!

Svar: Åh tack gulle du! Gott nytt år!!
Moa Thorneus

Morsan

2015-01-01

2015 kommer att bli ditt bästa år! Kram

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen