Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Cat Café

2015-02-03

Men hallå där, det var ett tag sedan sist! Jag har haft så mycket att stå i här borta så jag har inte haft tid, ork eller lust att blogga. Det har inte alls gått bra med jobb eller boende för mig, har flera dagar bara velat åka hem. Men nu tror jag att turen har vänt! Jag har fixat ett annat café jobb och börjar jobba imorgon. Ikväll har en lägenhet jag ska kolla på som jag håller tummarna för!

Annars så försöker jag fylla mina dagar med så mycket roligt som jag kan. Jag har börjat umgås med en tysk tjej som heter Kat! Igår åkte vi till ett katt café och gosade med katter i en timme. Var så mysigt! 10 dollar kostar inträdet och alla pengar går direkt till katterna. 

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen