Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Melbourne

2015-02-11

Lite ögonblicksbilder från mina senaste veckor här i Melbourne. Kan inte förstå att jag redan varit här i en månad!? Jag trivs så jäkla bra! Nu jobbar jag heltid på ett café och är bara ledig på helgerna, plus att jag har flyttat in i en lägenhet. Allting har gått som en dans den senaste tiden! Nu är det dock bara drygt en månad kvar till jag drar iväg till Thailand i tre veckor och sedan hem till Sverige igen. Känns så otroligt tråkigt att min resa börjar gå mot sitt slut.. Men så är det! Det blir hem och börja planera nästa resa helt enkelt!

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen