Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Tragiskt

2011-12-04

Såg den här videon på facebook för inte så länge sedan. Jag förstår inte.. hur kan man göra såhär mot någon?
Jag kunde inte sluta gråta när jag såg filmen. Så himla hemskt. Ord kan inte beskriva hur jag känner när jag ser det här. Ingen förtjänar att må sådär. Men killen är verkligen stark. Beundrar honom!

Edit: Jag vet att han har gjort en följdvideo. Men han har ändå en mening i det han gör. Och han kanske blev mobbad tidigare, men nu mår bra!

Kommentarer (6)

minaaabruuun

2011-12-04

jag har med sett den. på facebook & så är det jättemånga som bloggar om den. tittar på den varje gång den kommer upp, och börjar fortfarande gråta. så synd om honom! :(

Anonym

2011-12-04

Missa inte att du kan vinna en IPHONE 4S i min blogg!



/ IDA - Stockholms största skönhetsblogg http://FLAVOURED.se

PEETRA

2011-12-04

ush dendär är så hemsk, grät när jag såg den :( Hjärtskärande verkligen :(

hanna fransson

2011-12-05

vill inte förstöra för dig men han fejkar, han har lagt upp en till video där han säger de själv :)

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen