Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

På vift igen!

2012-07-27

Lite bilder på mig och Moa från i onsdags! Är Moa inte för fin alltså?! Vi hade det rätt trevligt på PDOL i onsdags, men blev lite långtråkigt. Åkte lite karuseller och sedan for vi och hälsade på några pojkar som vi träffade på trästock! Så det blev en lyckad kväll! Somnade gott i Moas sköna säng sedan.
 
Har hunnit vara hemma en dag och nu ska jag bege mig iväg igen! Försöker ta vara på de sista veckorna av sommaren nu. Så ikväll far jag till Sofias stuga och stannar antingen till söndag eller måndag. Därav kommer uppdateringen lida, tyvärr! PUSS PÅ ER. 

Kommentarer (2)

elina

2012-07-27

alltså ORKAR INTE, vill också vara hemma och umgås! Blir galen :( <3

M O A

2012-07-28

Haha så söt du ääär TACK :D <3

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen