Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

shapeyourlife.blogg.se

2012-05-16

Jag har bestämt mig för att göra en till blogg. Nämligen en träningsblogg! Där jag bara kommer att skriva om träning, kost och hälsa. Och i den här bloggen ska jag bara fokusera på min vardag, kläder och mode! Då jag känner att det bli mycket bättre såhär. Eftersom att vissa av er som läser den här bloggen kanske inte alls är intresserade av att läsa om träning. Så HÄR kan ni komma till min träningsblogg! Hoppas ni följer med mig dit också och att ni känner att ni får motivation och viljan till att träna.

Jag kommer fortfarande att blogga på den här bloggen! Jag vet att det har varit glest med inlägg på senaste tiden. Men just nu känner jag att det är kvalitet före kvantitet. Hoppas ni förstår!

Kommentarer (4)

sandra

2012-05-17

Roligt beslut! Då ska jag checka in den andra bloggen med :)

sara

2012-05-17

Roligt med träningsblogg, det är alltid peppande och kul att följa! :)

Romana

2012-05-17

Skitfin blogg! Hoppas det går bra med den andra också!

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen