Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Vinn biljetter till förhandsvisningen av Miley Cyrus nya film!

2012-05-29

Nu har 15 stycken av er chansen att vinna två biljetter var till förhandsvisningen av Miley Cyrus nya film - LOL! Det enda du behöver göra är att titta på trailern och svara rätt på frågan. Premiären för filmen är egentligen den 13 juni! Men du får chansen att se filmen redan den 7 juni! Förhandsvisningen kommer att äga rum i Stockholm. Så du måste ha möjliheten att ta dig till Stockholm den 7:e juni i fall du vill vara med och tävla.


Vems namn skriver LOL i hjärtat i sin dagbok?

För att vara med och tävla:
· Titta på trailern
· Svara på frågan! Du hittar svaret i trailern.
· Ha möjligheten att ta dig till Stockholm den 7:e juni!

Tävlingen avslutas på måndag den 4:e juni och förhandsvisningen äger rum den 7:e juni kl 18.00 på biografen Park i Stockholm!

Lycka till!

AVSLUTAD!

Jag har utsett vinnarna och hört av mig till er! Så titta eran mail eller blogg. Grattis!

Kommentarer (12)

Maja

2012-05-29

sv; skulle gärna, fick frågan nyss av en annan med. men tyvärr bor jag för långt bort, men skulle vart med annars för miley är en av mina idoler.

men eftersom jag bor för långt bort ska jag gå i min stad, tack endå <3!

elina

2012-05-29

Kyle. Men jag vill inte vinna ;)<3

Lovisa

2012-05-30

Hej jag är verkligen jätte gärna med och tävlar! :)

namnet hon skriver är kyle! :)



Ha en bra dag! /Lovisa

Claaaudia

2012-05-30

Hej! Nämen oj va kul! Såklart jag vill va med :)



Svaret är: Kyle! :D



Claudia

SOFIE

2012-05-31

sv; Haha jag också starta upp den tävlingen i min blogg!

Emelie

2012-05-31

Jag är med i tävlingen! :) Svar: Kyle!

amanda

2012-05-31

Kyle stod det i hjärtat!

IDA - Stockholms största skönhetsblogg

2012-05-31

sv. Tack för påminnelsen sötis! :} jag satt på jobbet och kunde inte sätta på youtube då, haha.



Rätt svar är iallafall Kyle och jag HOPPAS med hela mitt hjärta att jag vinner. Jag älskar verkligen Miley och sånna här filmer är precis i min smak! :} kram på dig.

Lovisa

2012-06-03

Hej vet inte om min förra kommentar funkade då min dator inte riktigt vill samarbeta... Men jag vill jätte gärna vara med och tävla! :) och namnet hon skriver är Kyle!



Kram/Lovisa

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen