Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Instagram

2012-11-20

Här har ni lite samlade bilder från min instagram @mthorneus!
Det var fredag och det firades med fluga, kvällen bestod av disneymaraton del 2 med fintjejerna.

Fredagens outfit och på lördagen blev jag och tre andra tjejer bjudna på middag hos Sofia, blev spontant att jag sov över där också. Satt uppe och pratade om livet halva natten, bästa du.
Söndag spenderades på gymmet, sedan blev det onsdag och såg breaking dawn part two med Ebba och Ewe.
 
Spenderade kvalitetstid med mamsen på sushibar och här har ni svartvita jag.

Sedan blev det helg igen och jag umgicks med mina favoriter och idag är jag svartvit igen. 

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen