Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

För att minnas 2013

2013-01-14

Här ovan ser ni ett litet projekt som jag har under 2013. Har sett att detta har blivit en stor trend på tumblr så tänkte att jag skulle haka på trenden. Haka på du också! Du tar en glasburk och dekorerar den som du vill. Sedan skirver du ner saker, citat eller händelser som hänt/gjort/sagts under 2013 som du vill minnas. Så sedan när året är slut kan du titta på lapparna från burken och minnas allt du har gjort. 

Kommentarer (2)

Jonna

2013-01-14

Va roligt, det här ska jag haka på.

Svar: Visst var det! Gör det :D
Moa Thorneus

Linnea

2013-01-17

Åh vad kul! Måste göra det jag med :)

Svar: Gör det! :D
Moa Thorneus

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen