Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Wide pants

2014-04-16

Så skönt med påsklov! Firade in lovet med lite vin och dans ute med flera av mina fina vänner. Blev en helt okej kväll! Nu är jag precis hemkommen från farmor efter två dagar med total avkoppling. Har bara ätit, njutit av solen och umgåtts med släkt och familj, så behövligt! Nu ska jag bege mig till gymmet för lite efterlängtad träning. Ha det fint! 

Ser ni förresten att jag klippt av mig håret en bit? Är verkligen ovant, men trivs ändå!
Byxor Bikbok / Skor Bullboxer / Topp och Jacka H&M 

Kommentarer (1)

Amanda

2014-04-23

waaaah, fett fina byxor. är de nya??? dvs: finns de kvar än? hehe

Svar: Åh tack Amanda!! Ja, de är nya, köpte dem förra veckan så de borde finnas kvar!
Moa Thorneus

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen