Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Airlie Beach

2014-12-04

Airlie Beach måste jag säga var ett av mina topp 3 ställen på östkusten. En mysig stad inte allt för liten med härliga människor och skön stämmning. Vi stannade här i två nätter, men hade kunnat stanna längre också! I Airlie Beach har de en lagoon för att det kommer så mycket maneter i havet. Lagoonen var väldigt fin och där hängde vi mycket. Vi bodde på XBase och det är bland det bästa hostelen vi bott på! De två sista bilderna är från hostlet när vi hängde vid deras pool. Ser så himla tropiskt ut, som att vi befann oss i Thailand, hur fint? 

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen