Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Agnes Water, 1770

2014-11-24

Agnes Water eller 1770 som det också kallas är det sista stället på östkusten som en kan surf på. Därför var det självklart för mig och Ebba att prova på det! Vi betalade 22 dollar vilket är ungefär 150 kronor för en dagslektion. Hur billigt som helst! Företaget vi åkte med hette Lazy Lizard och jag rekommenderar verkligen dem! Vi var bara åtta stycken i gruppen och det gjorde att vi fick hjälp så ofta som vi ville. Själva surfingen gick faktiskt bättre än förväntat och det var mycket lättare än det ser ut. Klarade att stå på brädan flera gånger! Det var sjukt utmattande men hur roligt som helst! 
 
Annars i Agnes Water bodde vi på Cool Bananas vilket var så bra. Jättemysigt hostel, härlig personal och fräscha rum. Vi stannade dock bara en natt och det räckte, eftersom att i Agnes Water finns det inte alls mycket att göra.

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen