Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Brisbane

2014-11-01


Här i Brisbane har vi nu varit i två nätter och jag trivs bra! Det känns som en stad en hade kunnt bo i och verkligen trivas. Det är dock en otrolig hetta här, vilket gör att det är galet varmt inomhus också, så det är svårt att sova. Annars så är George som vi sover hos en så otroligt snäll och härlig människa. Igår bjöd han med oss till en halloweenfest med ca 100 pers. Det var roligt att få träffa så många nya personer! Efter festen drog vi ut på krogen och dansade lite. Något jag är väldigt besviken på här i Australien är musiken på klubbarna! Väldigt tråkig musik, knappt dansvänlig. Annars så har vi det så galet bra här borta! Fast hemlängtan har börjat krypa sig på litegrann. Ska dämpa den genom att skypea med mamma i helgen! 

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen