Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Noosa part 2

2014-11-09

Vi har varit i Noosa i fem nätter vilket inte är något som jag rekommenderar. Vi blev tvungna att stanna här så pass länge för att vi var lite för sena med att boka Fraiser Island. Så vi fick inte det datumet vi egentligen ville åka, vilket gjorde att vi fick stanna några extra nätter både i Noosa och på Rainbow Beach (dit vi är påväg nu!). Jag gillade Noosa så mycket. Det är en väldigt liten stad. Allting ligger nära och det går jättebra att gå mellan alla platser. Main beachen är otroligt fin och inte alls fullproppad med folk vilket är skönt! Men efter fem nätter blir det rätt långtråkigt då det inte finns supermycket saker att göra. Så det räcker med 2-3 nätter. Nu är vi som sagt påväg till Rainbow Beach där vi ska spendera 3 nätter och sedan åka till Fraiser Island! Kul me något nytt ställe, även fast Rainbow Beach är ännu mindre än Noosa. 

Kommentarer (2)

Elin

2014-11-09

vilka härliga bilder!

Svar: Åh tack!!
Moa Thorneus

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen