Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Onsdags bekymmer

2014-11-12

Oturligt nog råkade jag och Ebba missa vår tur till Fraiser Island som egentligen skulle inträffat idag. Men tyvärr är vi kvar här på hostelt och vi är jäkligt besvikna på oss själva för att vi missuppfattat allting. Däremot var hostlet så hjälpsamma och fick in oss på en tur imorgon istället!! Så idag ska vi se en liten informationsfilm om Fraiser Island och sedan ska vi bara hänga vid poolen och längta sönder till imorgon. Är så himla himla peppad!! Här nedan ser ni lite bilder från google hur det ser ut på Fraiser Island. Denna tur är två dygn så jag kommer att uppdatera när vi är tillbaka på hostelet på lördag! 

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen