Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Instagram pictures

2014-10-21

Efter en så himla bra vecka i Sydney är vi nu på resande fot igen. Vi har påbörjat vår östkusten resa och jag är så jäkla taggad! Nu sitter vi på Greyhound-bussen mot Port Macquarie där vi ska sova över en natt för att sedan fortsätta till Byron Bay imorgon. Här nedan har ni en liten sammanfattning från vår vecka down under! Följ mig på instagram @mthorneus! På flygplatsen! / Peppade tjejer i Hong Kong. / Kartan var uppe nästan hela tiden!
Sushirolls för 20kr! / Fick se vackra Opera huset. / Godaste mojiton på The Ivy!
Mysiga Darling Harbour / Helt magiskt fina Bondi Beach! / Köttbullar på IKEA. 

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen